צילום אופנה בזמן קורונה


”הדרך היחידה להתמודד עם שינוי היא לצלול לתוכו, לנוע איתו, ולהצטרף לריקוד“ אמר הפילוסוף הבריטי אלן ווטס. זו בדיוק התקופה שאין לנו מה לעשות אלה להתמודד עם השינוי שכל העולם עובר. לדוגמא, כמידי חודש יולי פונות אלי מעצבות אופנה צעירות ומעצבים צעירים כדי לצלם את קולקציית סתיו-חורף.

מצד אחד הם בחוסר אונים מוחלט. חוששים מהחורף הקרוב, בלי יותר מידי חסכונות בשל החורף האחרון אבל הולכות או הולכים להוציא הרבה מאוד כסף עבור צילומי הקולקצייה.

אפשר לצלם ולהוציא אלפי שקלים בודדים ולחסוך אלפים רבים בכמה צעדים פשוטים:
👠 לוקיישן - ניתן לצלם בלוקיישן חינמי כמו ברחוב, בפארק בטבע, בים. למשל בתל אביב אפשר לצלם באזור העיר הלבנה שיראה צילום בינלאומי או בפלורנטין שיראה "צעיר"

👠 הדוגמנית לא חייבת להיות מובילת דיעה. יש דוגמניות מעולות גם בסוכנויות הקטנות. ישנן דוגמניות עתירות ניסיון שעובדות באופן פרטי ללא סוכנות וישנן גם הלקוחות. למה לא לעשות פעילות בין הלקוחות שאחת מהן או כמה מהן יובילו את צילומי הקולקצייה?

👠 הצלם: מצד אחד אל תקחו צלם חובב, אל תעבדו בשת"פ כי זו תהיה גם התוצאה אבל מצד שני אתם לא חייבים לעבוד עם צלם אופנה מוביל בטופ 5. דברו עם הצלם, תראו את העבודות שלו, תוודאו שאתם מתחברים אליו ולעבודות שלו.