צילום הנשיות הראשון שלי

אחת השאלות הנפוצות שלכן במהלך סשן הצילום הוא...איך התחלת עם זה ולמה דווקא נשיות. 

לגבי הלמה צילום נשיות אני אשאיר לפוסט אחר. צילום העירום הראשון שלי היה אי שם 2009. באותה תקופה מכללת תילתן בחיפה ערכה מידי שנה החודש דצמבר מרתון צילום וציור עירום משעות הערב עד לשעות הבוקר של היום למחרת. 

אני הגעתי לקראת חצות על מנת שלא יהיו הרבה צלמים והתחלתי לצלם. המודלית עמדה/ישבה באמצע, היה מורה שעזר ומספר צלמים לא גדול צילם. זה היה מדהים. האווירה, תחושת היצירה והצילומים המדהימים שיצאו. לא היה קל לצלם. המצלמה אז לא הייתה מדהימה והיה קשה להוציא תמונות חדות ובכל זאת הצלחתי. 

באמצע הלילה נשארנו מעט מאוד צלמים ונכנסה מודלית מדהימה ביופיה שלאט לאט פשטה את בגדיה, מוזיקה שקטה נוגנה בחדר ורעש הגשם חדר לסטודיו. הייתה אווירה מדהימה בסטודיו. אווירה קסומה שאפשרה ליצור ברוגע. אפשרה לצלם אומנות. 

אני בחרתי לצלם בעיקר חלקים מגופה. לצלם את היופי של היצירה שמיימית הזאת שנקראת גוף האדם או יותר נכון הגוף הנשי. לאחר מכן נרשמתי לעוד כמה סדנאות, התחלתי ללמוד איך לצלם נשיות, איך לצלם בודואר, איך להתנהל במהלך הסשן לדבר עם המצולמות שלי. 

בהתחלה היו אלה המודלית שדיברנו על הצילום, על איך שהרגישו, על גופן, על כל התסביכים שלנו עם הגוף שלנו כמובן למדתי איך ניתן לצלם כל אחת ולהוציא כל אישה הכי פוטוגנית, הכי נשית, הכי מדהימה שיש. למדתי איך לעזור לך להרגיש בנוח בצילומים ולהרגיש נפלא עם גופך. 

אלה צילומי העירום הראשונים שצילמתי