צילום בודואר ונשיות image
מהו בודואר?

זה המקום הקסום הזה שאת מגיעה אליו כשאת רוצה להבליט את היופי שמסתתר בתוכך. זה החדר הפנימי שאליו את הולכת כדי למצוא את שלווה. זהו מקום של חושניות ושל תשוקה. זה מקום של ביטחון, של כוח.

צילום בודואר זו אומנות שלעיתים מוציאה החוצה את מה שאת מסתירה מהעולם - את האמת שאולי תרגישי בנוח איתה רק בפרטיות של חווית הבודואר שלך. אל תביני את זה לא נכון, בודואר זה לא בהכרח צילום עירום. את בוחרת מה את רוצה ללבוש, בין אם זה להיות עם חולצה לבנה גדולה, הלבשה תחתונה, סוודר או קפוצ'ון, בייבידול, ללא חלק עליון, עם חלק עליון או ללא בגדים. הבחירה בידייך.

צילום בודואר אינו ארוטיקה, ואין להתייחס אליו ככזה. האם תיראי חושנית? בהחלט. צילום בודואר יעצים אותך כאישה ויאפשר לך לראות את היופי של הגוף שלך כפי שהוא באמת.

Boudoir מיועד לנשים בכל גיל, וזו בהחלט חוויה שתרצי לחוות יותר מפעם אחת. בודואר משחרר ומהנה. זו הזדמנות לתת לאני האמיתי שלך לזרוח, לא רק לגוף שלך אלא לדברים שבליבך ולהפוך את זה לאמנות. עבור נשים רבות זה אחד הדברים הכי מעצימים שהן עשו אי פעם. תוכלי ליצור זיכרונות שתיהני מהם למשך שארית חייך. בין אם את בת 19 או 90, בודואר הוא בשבילך.
לפני הצילומים אנחנו נדבר, אני אקח ממך מידות ונקבע איזה סוג תמונות את רוצה ליצור.
יש לני מגוון רחב של בגדים ואביזרים. את יכולה לבחור אותם ואת יכולה להביא גם בגדים שאת אוהבת ורוצה להצטלם איתם.

חשוב: ביום הצילומים, לבשי בגדים רפויים לסטודיו. בגדים צמודים יכולים להשאיר סימנים על העור למשך עד שלושים דקות, וסימנים אלה בדרך כלל לא נראים נהדר בתמונות.

ב-2 מילים: בקצב שלך.
הסט הראשון הוא יותר צילומי פורטרט. את לבושה בשמלה, חצאית או מה שנוח לך. המטרה של הסט הזה לתת לך להתרגל לסטודיו, לפלאשים ולהיכנס לאווירה וגם יהיו לך צילומים מעולים לרשתות החברתיות.
לאחר מכן את תבחרי את בגדי הבודואר שלך שוב.. לפי הקצב שלך

זה אחד החלקים החשובים ביותר בעבודה שלי. זה אחד ההבדלים בין צלם מקצועי לסתם אדם שמחזיק מצלמה.

רוב הבנות שעושות צילומי בודואר אינן דוגמניות ורבות מהן מעולם לא עמדו לפני מצלמה. אני יודע למצוא את הזויות הנכונות להוציא אותך מדהים. אני יודע באיזו תאורה להשתמש כדי שבסוף לא תחשבי יותר שאת לא פוטוגנית. אני כמובן מנחה אותך לאורך כל הצילומים. בסוף את תראי שאת לא תצטרכי את העזרה שלי ואת כבר תדעי איך להזיז את הגוף שלך כדי להעביר את המסר שאת רוצה להעביר.
בוודאי.
את יכולה לבוא עם בן זוג, בת זוג, חברה או לבד. הבחירה בידייך.
התמונות הן שלך בלבד. הן לא ישותפו עם אף אחד.
הצילומים נמחקים ממערכות הגיבוי לאחר מספר חודשים ואם את מבקשת ניתן למחוק אותם באופן מיידי מיד לאחר שהן נשלחות אלייך. מערכות הגיבוי הם דיסקים שלא מחוברים לרשת האינטרנט.

הצילומים ברשתות החברתיות ובאתר שלי הם צילומים של מודליות או נשים שנתנו את הסכמתן בכתב.

אם את מעוניינת באלבום או הדפסה על קנבס, הצילום עובר לחברה המתמחה בכך. מדובר בחברה הנותנת שירותים לצלמים מקצועיים ומחוייבת לשמור על דיסקרטיות.
הצילומים מתקיימים בסטודיו בתל אביב או בבת ים
בשל המצב הבטחוני ניתן לקיים את הצילומים גם בסטודיו עם מרחב מוגן בשוהם או אצלך בבית.

לתיק עבודות

  • יגאל אלון 94, תל אביב יפו, ישראל