בפריז יש משהו כמו 15-20 שווקי חג מולד. אנחנו נסקור כאן את המרכזיים שבהם. 

נתחיל בשוק שאני באופן אישי הכי אוהב. השוק בגני טוולרי – שוק או יותר נכון כפר הכולל מעל 100 בקתות עץ המוכרות קישוטים צעצועים ושפע של אוכל ושתייה. מומלץ מאוד לנסות את היין המתובל והחם, בנוסף יש שם דוכן קרמבו שווה – הטעם שונה לחלוטין והרבה יותר טעים ממה שיש לנו בארץ. 

מעבר לכך, יש גם משטח החלקה על הקרח קטן ולונה פארק קטן עם מתקנים נחמדים בעיקר לילדים וגלגל ענק שווה (בשנה שעברה הוא עלה 12 יורו). ניתן לראות נוף מדהים של כל מרכז פריז.

בסיורי הצילום שאני עורך אני מצלם הרבה פעמים את לקוחותיי בשוק. מדובר בצילומים שנותנים אווירת חג מולד. בערב השוק עמוס מאוד ובשעות הצהריים אין תורים.

השוק פתוח מה18.11 ועד ה-7.1 - השוק פתוח גם בחג המולד עצמו אם כי הוא נסגר מוקדם יותר.

לא רחוק משם בהוטל דה וויל מתקיים שוק נוסף אליו מומלץ להגיע בשעות הערב–אפשר ליהנות ממופע אורות מרהיב, מאות עצי אשוח מקושטים היוצרים מיני יער חלומי וכמובן אוכל, שתייה, מתקנים לילדים, מוזיקה ובעיקר אווירה שמחה. השוק פתוח מה-1 ועד ה-30 לדצמבר

עוד שוק נחמד נמצא ברחבת קתדרלת נוטרדאם. זה שוק ממש קטן המאכלס בעיקר אומנות וקישוטים לחג המולד. יש גם גורמה אבל מעט יחסית. השוק ייפתח ב-8 לדצמבר וייסגר בחג המולד.

שוק נוסף נמצא בלה דפנס – אחד מאזורי העסקים של פריז. מדובר בשוק ענק הכולל 300 בקתות עם קישוטים, מתנות, מוצרי גורמה וגם אוכל צרפתי. השוק ייפתח ב-16.11 עד חג המולד. אם אתם כבר נוסעים לשם אז יש שם קניון נחמד עם חנות גדולה של דקטלון ושווה לקפוץ.יש עוד מלא מלא מלא שווקים של חג המולד בעיר המדהימה הזאת למשל בסן גרמן ובאזור האייפל אני בחרתי את המרכזיים והשווים שבהם.

ואם הגעתם עד כאן אז... תהנו. מוזמנים לשאול שאלות וגם לבקש ממני פרטים על צילום בעיר המדהימה הזאת. נותרו מקומות בין התאריכים 8-12 לדצמבר.



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.