לכבוד יום הקרואסון אני רוצה לשתף אתכם בכמה מקומות שאני אוהב במיוחד. לפני כן רק אומר שיש בעיר המון המון המון מקומות עם קרואסונים מעולים. אי אפשר לכתוב כאן את כולם. בחרתי כמה שאני הולך לשם כמעט בכל פעם שאני בפריז. 

נתחיל באמן הגדול סדריק גרולה. בימים אלה הוא פותח סניף שלישי בפריז הכולל גם עוגיות שוות במיוחד וקפה מעולה אבל מעבר לכאן הקרואסונים שלו כל כך טעימים ואם יצא לכם לאכול אותם דקות ספורות אחרי שיצאו מהתנור מצפה לכם חוויה שמיימית (כלומר ממש רציתי להיכנס לתוך הקרואסון)

כתובת של הסניף החדש: 6 rue Danielle Casanova, Paris 2er 


קרואסון איספהאן של פייר ארמה – את אמן הפטיסרי רובכם בוודאי מכירים מהמקרונים המעולים שלו. אבל אם יזדמן לכם להגיע בשעות הבוקר שווה לקחת גם קרואסון איספאן. מדובר בקרואסון שבתוכו מילוי של קרם שקדים, ריבת פטל ווורדים. הטעמים כל כך עדינים ומשלבים בצורה מושלמת עם הבצק והחמאה. 


מאפיית LA MAISON D'ISABELLE – נמצאת בסן ג׳רמן ונבחרה למאפייה הטובה ביותר בשנת 2018. האמת שהכל שם טעים וטרי שאני פשוט באופן קבוע מגיע לשם. היו לי לקוחות שלפני שהתחלתי לצלם אותם אף זכו לאכול מהקרואסונים הנפלאים שלהם.הערה קטנה וחשובה. הצרפתים אוכלים את המאפים ובכללם הקרואסונים בבוקר. וצריך לאכול אותם שהם טריים. לכן אל תקנו קרואסון אחר הצהריים למשל – בהנחה ובכלל מצאתם אחד כזה. 

יום קרואסון שמח



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.