המלצה במיוחד לימים החמים בפריז! 

פריז. קיץ. חום. אין כמו גלידה על מנת להצטנן. 

אני רוצה להמליץ לכם על מקום מופלא שאני מאוד אוהב וגם המלצתי עליו כמה פעמים בהקשרים שונים. 

תכירו את PLAQ Chocolat זו לא גלידרייה. מדובר על חנות המתמחה בשוקולד איכותי כאשר הכל נעשה בעבודה ידנית ובכמויות קטנות יחסית. בקיץ יש להם גם גלידות וארטיקים הכל בעבודת יד. על גלידת השוקולד שעשויה 84% שוקולד כתבתי כאן בעבר. היא מצויינת או יותר נכון אלוהית. 

אבל לכבוד הקיץ הם הוסיפו גם גלידת פיסטוק. גם פה יש אחוז גבוה מאוד של פיסטוק. אמיתי לא תחליף. כשהגעתי הם הכינו לי את הגלידה במקום. והטעם.... אם יש מילה ליותר ממושלם אז זו ההגדרה הכי טובה. ממש רציתי להתכרבל אני והגלידה (-: באמת שלמות שאין לתאר.

גם הפיסטוק וגם השוקולד הן גלידות כבדות יחסית. אם אתם מגיעים בפעם הראשון אז הייתי קונה גם וגם וחולק את זה. 

מה עוד תמצאו שם? סורבה אגוזי לוז בין שני ביסקוויטים של שוקולד מריר 76% וגם ארטיק סומסום שחור וארטיק וניל.   

איפה? יש להם שני סניפים בפריז האחד ב- Rue du Nil המצויין והשני ברחוב Rue du Cherche-Midi


Comments
* The email will not be published on the website.