הסופרבול של עולם האופנה


חודש ספטמבר נחשב לחודש החשוב ביותר באופנה הבינלאומית. מעין ראש השנה של צלמי האופנה, מעצבי האופנה ובכלל כל מי שמתעניין באופנה, דוגמנות ולייף סטייל. 

גיליונות ספטמבר בעיתוני האופנה נחשבים לגיליונות החשובים ובהתאם גם הרווחיים ביותר. הם בעצם מפרסמים את המגמות בתחום האופנה בשנה הקרובה. מדובר בגיליונות מלאי שיק מלאי פרסומות שמבחינת בתי האופנה ומשרדי הפרסום מדובר על הסופרבול של עולם האופנה 

בימים אלו החלו לצאת גיליונות חודש ספטמבר של עיתוני האופנה החשובים בעולם. את הגיליונות ניתן להשיג גם דרך אתרי האינטרנט או אפליקציות כמו של אפל או ZINIO המרכזים מאות עיתונים להורדה חד פעמית או תמורת דמי מנוי.

אז מה מחכה לנו בגיליונות ספטמבר?

תשומת הלב השנה הופנתה לווג אמריקה עם שער בכיכובה של ביונסה. מלכת הפופ הופקדה גם על ההחלטות של הסטיילינג. בשני השערים שפורסמו נראית ביונסה כאייקון מלא חשיבות עצמית.

ווג הבריטי בחר בריהאנה לככב בשער. ומגזין Instyle בחר בשחקנית ג'ניפר אניסטון שחוגגת את יום הולדתה ה-50. אניסטון אמרה בכתבת השער לגבי העובדה שהיא בחרה שלא להביא ילדים לעולם כי "עם כל הכבוד - אני לא שבורת לב. אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי דלתיים סגורות וכמה הנושא הזה רגיש עבורי ועבור הפרטנר שלי. נשים נמצאות תחת לחץ עצום להביא ילדים לעולם, ואם הן לא עושות את זה, הן נחשבות לסחורה פגומה. אולי המטרה שלי בעולם הזה היא לא להתרבות"?


וזו כבר תמונה שצילמתי ופורסמה בווג האיטלקי של ספטמבר לפני מספר שנים



מעוניינת בעזרה בהורדת עיתון רלוונטי?

רוצה לככב בהפקת אופנה פרטית משלך?

את מוזמנת ליצור קשר: itamar@itamar-photo.com